سید عبدالله حسینی

وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عبدالله حسینی

سید عبدالله حسینی

وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عبدالله حسینی

آیین رونمایی و معرفی کتاب «آئینه گردانی» شامل سروده‌های شاعران معاصر در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حوزه هنری و با حضور دکتر سید عبدالله حسینی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام سید عبدالله حسینی در سخنانی در این مراسم گفت: خاطره شکل‌گیری جلسات شعرخوانی در محضر مقام معظم رهبری به دوران ریاست جمهوری ایشان برمی‌گردد. خاطرم هست در مجلسی شعری خوانده بودم و از روابط عمومی ریاست جمهوری با من تماس گرفته بودند که ایشان از این شعر خوششان آمده و متنش را می خواهند، من هم پیش دستی کردم و گفتم اجازه بدهید امسال عید که به مشهد تشریف می برند با چند شاعر به خدمتشان برویم که مورد موافقت قرار گرفت و در نوروز سال ۶۴ با ۴ - ۵ نفر از اساتید شعر وقت شبی را در محضر ایشان بودیم و بسیار هم به یادماندنی شد.

 

وی ادامه داد: زمانی که ایشان به مقام رهبری رسیدند خدمت حضرت آیت‌الله گلپایگانی رسیدیم و عرض کردیم که ما هر ساله جلساتی این چنینی با حضرت آقا داشته و خواستار برگزاری دوباره‌اش شدیم که البته آقای گلپایگانی گفتند امکانش نیست و ما هم تقریبا از خیرش گذشتیم تا اینکه با عده‌ای از طلاب در جلسه‌ای خدمت ایشان رسیدیم و بنده همین مسئله را عرض کردم. ایشان گفتند که من آماده‌ام و در همان جلسه از دفترشان خواستم تا وقت را تعیین کنند و این باعث شکل گیری جلسات سالانه شاعران با ایشان شد.

در پایان این برنامه از کتاب آیینه گردانی با حضور آیت الله گلپایگانی؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری، دکتر سید عبدالله حسینی، دکتر مجتبی رحماندوست، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان، استاد محمدعلی مجاهدی، دکتر علیرضا قزوه و دکتر محسن مومنی شریف رونمایی شد.


  • قدیر درخشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی