سید عبدالله حسینی

وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عبدالله حسینی

سید عبدالله حسینی

وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عبدالله حسینی

فلسطین برای ما "هدف" است نه "منفعت سیاسی"

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ

با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عبدالله حسینی و نمایندگان گروه های مقاومت حزب الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی، فعالان حوزه فلسطین و اصحاب رسانه، از 24 عنوان کتاب با موضوع فلسطین و بیداری اسلامی تالیف مجید صفاتاج رونمایی شد.


سید عبدالله حسینی مسئول دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران در سخنانی گفت: امام خمینی(ره) پیش از آغاز مبارزه با رژیم شاه، مبارزه با اسرائیل را آغاز کرد و بعد هم اولین گام انقلاب ما مبارزه با اسرائیل بوده است و آخرین گام انقلاب اسلامی برای پیروزی نهایی اش، نابودی اسرائیل است.

وی در ادامه خطاب به نماینده جنبش حماس در تهران گفت: قضیه فلسطین با گوشت و خون ما عجین شده است و حمایت ما از فلسطین و مبارزه ما با رژیم صهیونیستی بدلیل منافع سیاسی نیست و ما اگر با هر کشوری مذاکره کنیم به هیچ عنوان امکان مذاکره با رژیم صهیونیستی برای ما وجود ندارد؛ چون ما این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم و سخنمان به برادران حماس این است که دوست و دشمن خود را بشناسند. بر اساس برخی از روایات، رژیم صهیونیستی بدست مبارک حضرت مهدی(عج) از بین خواهد رفت؛ بنابراین با کسانی که نابودی اسرائیل با گوشت و خون آنها عجین شده باید با شناخت بهتری تعامل داشت.

مسئول دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران گفت: فلسطین هدف ماست و به صراحت می گوییم حتی اگر روزی فلسطینیان سلاحشان را بر زمین بگذارند، ملت ایران سلاح مقاومت را بر زمین نخواهد گذاشت.

وی همچنین به مجموعه آثار رونمایی شده مجید صفاتاج در حوزه مقاومت و بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: میگویند گلوله ها تروریست ها را و کتاب ها تفکر تروریسم را از بین می برد که این جمله در مورد آقای صفاتاج کاملا مصداقیت پیدا می کند.

در پایان این مراسم از مجموعه کتب "آثار معارف نظام سلطه" شامل سه جلد کتاب با عنوان "دسیسه های شیطانی"، "نظام سلطه" و "مخاصمات"، مجموعه کتب "آثارانقلاب، مقاومت و بیداری اسلامی" شامل 10 جلد کتاب با عناوین"سپهر انقلاب اسلامی"، نهضت بیدارس اسلامی"، "موج بیداری اسلامی پس از انقلاب اسلامی"، "انقلاب اسلامی و استعمار فرانو در منطقه"، "تحولات خاورمیانه پس از انقلاب اسلامی"، "آغازی بر پایان"، "موج دوم بیداری اسلامی پس از انقلاب اسلامی"، "سی سال مقاومت"، "مقاومت فلسطین پس از اشغال" و "مقاومت اسلامی در فلسطین" است و مجموعه کتب "قله های جبل عامل" متشکل از شش جلد رونمایی شد .


  • قدیر درخشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی