سید عبدالله حسینی

وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عبدالله حسینی

سید عبدالله حسینی

وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عبدالله حسینی

رونمایی از کتاب «1401 ، سال سقوط اسرائیل»

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۹ ب.ظ

آئین رونمایی از کتاب «1401 سال سقوط اسرائیل» در فرهنگسرای رسانه با حضور دکتر علیرضا قزوه؛ رئیس مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفتح دعوتی؛ نویسنده و قرآن‌پژوه، حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی؛ رئیس دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید‌ عبدالله حسینی؛ شاعر و مؤلف کتاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام  سیدعبدالله حسینی، نویسنده کتاب، با بیان این‌که این اثر بررسی یک پیش‌بینی قرآنی برای سقوط رژیم غاصب اسرائیل است، گفت: بنا به فرمایش امیر المومنین علی علیه السلام می‌توان همه حوادث آینده و گذشته را از دو کلمه «الله‌الصمد» قرآن به دست آورد. حدود 30 سال پیش توسط پدرم از واژه «الله» کلمات «علی» و «محمد» را با زبان ریاضی استخراج کردم. من در این کتاب نیز با استفاده از علوم غیبی و زبان ریاضی، تاریخ سقوط اسرائیل را محاسبه کرده‌ام.

نویسنده این کتاب گفت: در این کتاب بررسی یک پیش‌بینی قرآنی بر اساس کشفیات شگفت‌انگیز علم ریاضی در سوره‌های اسراء و کهف صورت گرفته است. 


این شاعر آئینی ادامه داد: سه روز بعد از اتمام جنگ 33 روزه لبنان، به آن کشور رفته بودم و برای خواندن نماز در یکی از جنوبی‌ترین روستاها به مسجدی رفته بودم که با کتابی مواجه شدم که هم نام همین کتاب «1401 سال سقوط اسرائیل» بود. پس از تحقیقات متوجه شدم که اصل این پژوهش برای «بسام نهاد جرار» است و او با استفاده از شش روش این سال را محاسبه کرده است. البته در این اثر بنده با 37 اثر این موضوع را اثبات کرده‌ام.

وی همچنین به اثر دیگری اشاره کرد که «ماجد المهدی» نویسنده شیعه آن را تحریر کرده است و گفت: در این اثر نیز نویسنده با تحقیقاتی در سوره کهف به نتایج مشابه تحقیقات و محاسبات پژوهشگر سنی مذهب یعنی «بسام نهاد جرار» رسیده است. یک سوم کتاب بنده نیز نتیجه تلاش‌های این دو پژوهشگر است و الباقی تلاش‌های خودم محسوب می‌شود. البته حجم‌ حاضر تنها یک سوم از کل مطالب جمع‌آوری شده است که بنا به برخی دلایل نمی‌توانست مجوز بگیرد.


حجت‌الاسلام حسینی از تقدیم این اثر به مقام معظم رهبری و سید‌حسن نصرالله خبر داد و گفت: سید‌حسن نصرالله می‌خواست با پیراهن امام خمینی(ره) که نزد من بود نماز بخواند و من در آن دیدار این کتاب را عرضه کردم که ایشان گفتند، انتظار وقوع این اتفاق خیلی زود‌تر از این تاریخ است.

وی همچنین به تقریظ آیت‌الله خزعلی در ابتدای این کتاب اشاره کرد و با بیان اینکه این تقریظ پس از مطالعه کامل کتاب انجام شده است، اظهار کرد: نزدیک به یک سال و سه ماه طول کشید تا مطالعه ایشان تمام شود و این تقریظ را نگارش کنند که حسن نظر ایشان در اتمام کار برای بنده اهمیت بسیار داشت.


حجت‌الاسلام حسینی در خصوص وقوع و یا عدم وقوع این پیش‌بینی اظهار داشت: این تحقیقات حاصل کار افرادی است که این نظریه را کشف کرد‌ه‌اند و اگر این اتفاق در آن تاریخ نیافتاد یا زودتر و دیرتر به وقوع پیوست، به معنای نقص در قرآن نیست و تنها به این معنا است که ما مطمئنیم که بنابر نتایج محاسباتی با 37 روش مختلف در آن سال اتفاق عظیمی رخ خواهد داد.


وی افزود: ترجمه این اثر به عبری و انگلیسی می‌تواند روند مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی را تسریع ببخشد که وقوع آن بر اساس شرایط آن جامعه بسیار قابل پیش‌بینی است.


وی در ادامه از آغاز مراحل نگارش نخستین تفسیر ریاضی قرآن کریم خبر داد و عنوان کرد: آشنایی من با این علم به 30 سال قبل بازمی‌گردد که پدرم از کلمه «الله» علی و محمد را استخراج کرد. با زبان ریاضی «الف» الله علی و الباقی محمد می‌شود و از همین علی، ایمان استخراج می‌شود.

علیرضا قزوه؛ شاعر معاصر نیز درباره این کتاب گفت: این کتاب با استفاده از علوم اعداد، علوم غریبه و علم جبر نگاشته شده است و آشنایی با برخی از این علوم به استخراج رموز قرآن کمک شایانی می‌کند.


حجت‌الاسلام سید ابوالفتح دعوتی؛ نویسنده کتاب «پایان یهود» نیز با بیان این‌که مطرح شدن نابودی اسرائیل از زبان قرآن کار مهمی است، گفت: در سوره جمعه و اسراء از بین رفتن اسرائیل نوید داده شده است.


وی افزود: معرفی و رونمایی این‌گونه کتاب‌ها به تنهایی کمکی به نابودی اسرائیل نمی‌کند بلکه باید مبارزه‌ای جهانی بر اساس آیات قرآن برای مقابله با ظالمان سازمان‌دهی شود.

کتاب«1401» سال سقوط اسرائیل» در 163 صفحه، با شمارگان هزار نسخه و به بهای ده هزاز تومان از سوی انتشارات علوم و فنون رازی راهی بازار کتاب شده است.

  • قدیر درخشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی